Description
WooCommerce is een open source e-commerce plug-in voor WordPress. De plug-in is vooral populair bij kleine en middelgrote bedrijven vanwege de eenvoud om te installeren en het grote aantal aanpassingsmogelijkheden. Bovendien is het basisproduct gratis.
WooCommerce is een van de meest populaire e-commerce platforms omdat ze alles bieden wat je als eigenaar van een webshop nodig hebt en het in principe gratis is. Het nadeel is dat het wel best wat zweet en tranen kan kosten om het te bouwen en te updaten. Omdat WooCommerce in feite een WordPress plugin is, is het eenvoudig te combineren met de meeste WordPress thema’s en functies.
SAMENGEVAT
WooCommerce is een open source e-commerce plug-in voor WordPress. De plug-in is vooral populair bij kleine en middelgrote bedrijven vanwege de eenvoud om te installeren en het grote aantal aanpassingsmogelijkheden. Bovendien is het basisproduct gratis. WooCommerce is een van de meest populaire e-commerce platforms omdat ze alles bieden wat je als eigenaar van een webshop…
Onze Woocommerce diensten : Front-end ontwikkeling, Functionele specificaties, Inspiratiesessie Digital commerce, Masterclasses & coaching, Systeemintegratie, Systeemmigratie, Zoekmachineoptimalisatie
Shopware biedt een uitgebreide basis waarin u uw catalogus, klanten en bestellingen beheert. Door middel van zogenaamde klantgroepen kan u (automatisch) klantsegmenten aanmaken en per segment differentieren in bijvoorbeeld aanbod, prijsstelling of communicatie. Door middel van dynamische productgroepen kan u producten automatisch bundelen in een overzicht op basis van gemeenschappelijke producteigenschappen.
Open source
WooCommerce maakt gebruik van
WordPress
Met de Shopping Experiences van Shopware maakt u middels een drag and drop interface eenvoudig landingspagina’s voor ieder type apparaat. De Shopware builder brengt opgemaakte teksten, afbeeldingen en video’s samen met uw productaanbod. Zo creeert u de meest indrukwekkende etalages of een komt een merkverhaal tot leven.
Meer dan 2000 plugins
Shopware is gebaseerd op state of the art technologie. De software is volledig aanpasbaar en wordt ondersteund door een zeer grote community van ontwikkelaars en andere e-commerce professionals. Er zijn meer dan 2.000 gecertficeerde plugins beschikbaar voor Shopware, waarmee u veilig een eenvoudig de (gratis) standaardfuncties kan uitbreiden.
Handleidingen
Volgt.
Nuttige bronnen
Cost Per Click (CPC) is een biedmodel voor betaalde advertenties. Bieden op basis van CPC betekent dat u betaalt voor elke klik op uw advertenties. Bijna alle advertentieplatforms gebruiken bieden op basis van kosten per klik. De kost van een klik hangt af van de branche waarin u opereert, de hoeveelheid concurrenten die ook bieden voor advertentieruimte en de advertentiepositie die u beoogt.
Wanneer u adverteert via Google, Facebook of ieder ander (offline) medium, wenst u uiteraard te weten wat dat u opbrengt. Meestal meten ondernemers dan rechtlijning de conversie van klik naar aankoop. De meeste klanten converteren echter niet op 1 enkele media uiting. Zij zien bijvoorbeeld uw product op social media, bekijken uw website eens en vinden u enkele dagen later terug in Google. Eerlijker zou in dit scenario zijn om een deel van de omzet toe te wijzen aan uw social media en een ander deel aan Google. Met media- of conversie attributie meet u de toegevoegde waarde van verschillende kanalen en campagnes ten opzichte van uw omzet. Ook wanneer deze niet rechtlijnig van klik naar aankoop een rol hebben gespeeld.
Reviews
There are no reviews yet.