Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Woocommerce

WooCommerce is een open source e-commerce plug-in voor WordPress. De plug-in is vooral populair bij kleine en middelgrote bedrijven vanwege de eenvoud om te installeren en het grote aantal aanpassingsmogelijkheden. Bovendien is het basisproduct gratis. WooCommerce is een van de meest populaire e-commerce platforms omdat ze alles bieden wat je als eigenaar van een webshop…

Category:

Description

WooCommerce is een open source e-commerce plug-in voor WordPress. De plug-in is vooral populair bij kleine en middelgrote bedrijven vanwege de eenvoud om te installeren en het grote aantal aanpassingsmogelijkheden. Bovendien is het basisproduct gratis.

WooCommerce is een van de meest populaire e-commerce platforms omdat ze alles bieden wat je als eigenaar van een webshop nodig hebt en het in principe gratis is. Het nadeel is dat het wel best wat zweet en tranen kan kosten om het te bouwen en te updaten. Omdat WooCommerce in feite een WordPress plugin is, is het eenvoudig te combineren met de meeste WordPress thema’s en functies.

SAMENGEVAT

WooCommerce is een open source e-commerce plug-in voor WordPress. De plug-in is vooral populair bij kleine en middelgrote bedrijven vanwege de eenvoud om te installeren en het grote aantal aanpassingsmogelijkheden. Bovendien is het basisproduct gratis. WooCommerce is een van de meest populaire e-commerce platforms omdat ze alles bieden wat je als eigenaar van een webshop…

Wat is WooCommerce?

Shopware biedt een uitgebreide basis waarin u uw catalogus, klanten en bestellingen beheert. Door middel van zogenaamde klantgroepen kan u (automatisch) klantsegmenten aanmaken en per segment differentieren in bijvoorbeeld aanbod, prijsstelling of communicatie. Door middel van dynamische productgroepen kan u producten automatisch bundelen in een overzicht op basis van gemeenschappelijke producteigenschappen.

Open source

WooCommerce maakt gebruik van

WordPress

Met de Shopping Experiences van Shopware maakt u middels een drag and drop interface eenvoudig landingspagina’s voor ieder type apparaat. De Shopware builder brengt opgemaakte teksten, afbeeldingen en video’s samen met uw productaanbod. Zo creeert u de meest indrukwekkende etalages of een komt een merkverhaal tot leven.

Meer dan 2000 plugins

Shopware is gebaseerd op state of the art technologie. De software is volledig aanpasbaar en wordt ondersteund door een zeer grote community van ontwikkelaars en andere e-commerce professionals. Er zijn meer dan 2.000 gecertficeerde plugins beschikbaar voor Shopware, waarmee u veilig een eenvoudig de (gratis) standaardfuncties kan uitbreiden.

Handleidingen

Volgt.

Cost Per Click (CPC) is een biedmodel voor betaalde advertenties. Bieden op basis van CPC betekent dat u betaalt voor elke klik op uw advertenties. Bijna alle advertentieplatforms gebruiken bieden op basis van kosten per klik. De kost van een klik hangt af van de branche waarin u opereert, de hoeveelheid concurrenten die ook bieden voor advertentieruimte en de advertentiepositie die u beoogt.

Wanneer u adverteert via Google, Facebook of ieder ander (offline) medium, wenst u uiteraard te weten wat dat u opbrengt. Meestal meten ondernemers dan rechtlijning de conversie van klik naar aankoop. De meeste klanten converteren echter niet op 1 enkele media uiting. Zij zien bijvoorbeeld uw product op social media, bekijken uw website eens en vinden u enkele dagen later terug in Google. Eerlijker zou in dit scenario zijn om een deel van de omzet toe te wijzen aan uw social media en een ander deel aan Google. Met media- of conversie attributie meet u de toegevoegde waarde van verschillende kanalen en campagnes ten opzichte van uw omzet. Ook wanneer deze niet rechtlijnig van klik naar aankoop een rol hebben gespeeld.