Description
SAMENGEVAT
BigCommerce is een cloudgebaseerd e-commerceplatform voor de online verkoop van fysieke en digitale producten. Het platform biedt een zogenaamde alles-in-één oplossing: domeinnaam, webhosting, ontwerptools, productinventaris en -beheer, betalingsintegratie, verzending en belasting instellingen, marketing- en SEO-tools en de meest actuele beveiligings- en prestatiefuncties. Bigcommerce volgt een software as a service (SaaS)-model, wat betekent dat u een…
Onze Bigcommerce diensten : Functionele specificaties, Inspiratiesessie Digital commerce, Masterclasses & coaching, Zoekmachineoptimalisatie
Content + commerce
Met de Shopping Experiences van Shopware maakt u middels een drag and drop interface eenvoudig landingspagina’s voor ieder type apparaat. De Shopware builder brengt opgemaakte teksten, afbeeldingen en video’s samen met uw productaanbod. Zo creeert u de meest indrukwekkende etalages of een komt een merkverhaal tot leven.
Multi-alles e-commerce
Met Shopware bent u in staat om op eenvoudige wijze verschillende shops vanuit 1 interface te beheren (multishop). U kan een product eenvoudig op meerdere sites te koop aanbieden en deze sites verschillende ontwerpen toekennen. Met Shopware kan u uzelf via talloze configuraties toespitsen op specifieke landen of regio’s, verschillende munteenheden en lokale BTW-verplichtingen.
Uitgebreide marktplaats
Evenals andere commerceplatformen beschikt Bigcommerce over een uitgebreide marktplaats met apps om eenvoudig nieuwe functies of integraties aan het platform toe te voegen.
Handleidingen
Volgt.
Nuttige bronnen
Officiële supportpagina’s BigcommerceVeelgestelde vragen Bigcommerce
Het orderbeheerproces kan verdeeld worden over verschillende fasen. De eerste fase van elk orderbeheerproces begint wanneer een klant een bestelling plaatst bij uw bedrijf en u de betaling daarvan int. De details van de bestelling worden vervolgens doorgestuurd naar uw magazijn voor verzending. Fase 2 betreft het verzenden van de bestelling. Wanneer producten vanuit uw eigen magazijn worden gestuurd, dan begint de verwerking met het picken van de producten conform de pakbon. De individuele producten worden vervolgens ingepakt en de bestelling wordt nog eens op correctheid gecontroleerd. Na controle volgt het verzendlabel, het versturen en de verzendbevestiging naar de klant. In fase 2 kunnen er ook meerdere contacten zijn met leveranciers. Wanneer u bijvoorbeeld gebruik maakt van 3PL (Third party logistics, ofwel een extern fulfilment bedrijf), dropshipping of wanneer u bestelde producten niet op voorraad heeft en een backorder moet plaatsen. In een derde fase komen de post-sale serviceprocessen naar voren. In deze fase nemen bedrijven contact op met klanten om feedback te vragen over de bestelling. Ook worden eventuele retouren en terugbetalingen in deze fase beheerd.
Omnichannel order management verwijst naar het proces van het beheren van voorraad alle processen gerelateerd aan de orderverwerking ongeacht van welk verkoopkanaal de bestelling geinitieerd is.
Het juist uitvoeren van bestellingen vereist coördinatie tussen verschillende afdelingen, waardoor KPI’s soms moeilijk meetbaar zijn. Nuttige KPI’s zijn: Totale internal kosten per bestelling, het percentage clean orders, de snelheid van order naar verzending en het backorder percentage.
Reviews
There are no reviews yet.