Description
SAMENGEVAT
BigCommerce is een cloudgebaseerd e-commerceplatform voor de online verkoop van fysieke en digitale producten. Het platform biedt een zogenaamde alles-in-één oplossing: domeinnaam, webhosting, ontwerptools, productinventaris en -beheer, betalingsintegratie, verzending en belasting instellingen, marketing- en SEO-tools en de meest actuele beveiligings- en prestatiefuncties. Bigcommerce volgt een software as a service (SaaS)-model, wat betekent dat u een…
Onze Bigcommerce diensten : Functionele specificaties, Inspiratiesessie Digital commerce, Masterclasses & coaching, Zoekmachineoptimalisatie
Content + commerce
Met de Shopping Experiences van Shopware maakt u middels een drag and drop interface eenvoudig landingspagina’s voor ieder type apparaat. De Shopware builder brengt opgemaakte teksten, afbeeldingen en video’s samen met uw productaanbod. Zo creeert u de meest indrukwekkende etalages of een komt een merkverhaal tot leven.
Multi-alles e-commerce
Met Shopware bent u in staat om op eenvoudige wijze verschillende shops vanuit 1 interface te beheren (multishop). U kan een product eenvoudig op meerdere sites te koop aanbieden en deze sites verschillende ontwerpen toekennen. Met Shopware kan u uzelf via talloze configuraties toespitsen op specifieke landen of regio’s, verschillende munteenheden en lokale BTW-verplichtingen.
Uitgebreide marktplaats
Evenals andere commerceplatformen beschikt Bigcommerce over een uitgebreide marktplaats met apps om eenvoudig nieuwe functies of integraties aan het platform toe te voegen.
Handleidingen
Volgt.
Nuttige bronnen
Officiële supportpagina’s BigcommerceVeelgestelde vragen Bigcommerce
Cost Per Click (CPC) is een biedmodel voor betaalde advertenties. Bieden op basis van CPC betekent dat u betaalt voor elke klik op uw advertenties. Bijna alle advertentieplatforms gebruiken bieden op basis van kosten per klik. De kost van een klik hangt af van de branche waarin u opereert, de hoeveelheid concurrenten die ook bieden voor advertentieruimte en de advertentiepositie die u beoogt.
Wanneer u adverteert via Google, Facebook of ieder ander (offline) medium, wenst u uiteraard te weten wat dat u opbrengt. Meestal meten ondernemers dan rechtlijning de conversie van klik naar aankoop. De meeste klanten converteren echter niet op 1 enkele media uiting. Zij zien bijvoorbeeld uw product op social media, bekijken uw website eens en vinden u enkele dagen later terug in Google. Eerlijker zou in dit scenario zijn om een deel van de omzet toe te wijzen aan uw social media en een ander deel aan Google. Met media- of conversie attributie meet u de toegevoegde waarde van verschillende kanalen en campagnes ten opzichte van uw omzet. Ook wanneer deze niet rechtlijnig van klik naar aankoop een rol hebben gespeeld.
Reviews
There are no reviews yet.