Archives: FAQs

  • Hoe ziet een orderbeheerproces er uit?

    Het orderbeheerproces kan verdeeld worden over verschillende fasen. De eerste fase van elk orderbeheerproces begint wanneer een klant een bestelling plaatst bij uw bedrijf en u de betaling daarvan int. De details van de bestelling worden vervolgens doorgestuurd naar uw magazijn voor verzending. Fase 2 betreft het verzenden van de bestelling. Wanneer producten vanuit uw…

  • Wat is omnichannel order management?

    Omnichannel order management verwijst naar het proces van het beheren van voorraad alle processen gerelateerd aan de orderverwerking ongeacht van welk verkoopkanaal de bestelling geinitieerd is.

  • Wat zijn nuttige KPI’s voor order management?

    Het juist uitvoeren van bestellingen vereist coördinatie tussen verschillende afdelingen, waardoor KPI’s soms moeilijk meetbaar zijn. Nuttige KPI’s zijn: Totale internal kosten per bestelling, het percentage clean orders, de snelheid van order naar verzending en het backorder percentage.

  • Ik heb momenteel een Shopware 6 betaald abonnement (de Professional of Enterprise Edition) – kan ik direct gebruik maken van Shopware 6 Rise, Evolve of Beyond?

    Wanneer u vandaag al gebruik maakt van een Shopware 6 Professional Edition of Shopware 6 Enterprise Edition, dan kan u moeiteloos overstappen op de voordelen van Shopware 6 Rise, Evolve of Beyond. Wanneer u een Shopware 6 Professional Edition heeft, dan krijgt u de huidige en toekomstige Shopware Evolve-functies gratis met uitzondering van de B2B-suite…

  • Kan ik Shopware 6 beter in de cloud gebruiken, of zelf hosten?

    Wanneer u Shopware als abonnement in de cloud gebruikt dan heeft u geen ommekijk naar server management en kan u er vanuit gaan dat uw site altijd bereikbaar is en de software automatische wordt geupdated. Host u Shopware zelf (via een VPS of cloudomgeving), dan dient u natuurlijk wel het technisch onderhoud zelf te (laten)…

  • Hoe wordt de prijs van de Shopware 6 Evolve en Shopware 6 Beyond-abonnementen berekend?

    De prijsstelling voor de Shopware 6 abonnementen met een op maat prijsstelling is grotendeels gebaseerd op uw bruto handelswaarde (GMV) en individuele, functionele, vereisten. De betaling van de abonnementen is op jaarbasis.

  • Shopware Community Edition, Rise, Evolve of Beyond – welke oplossing is het beste voor mijn bedrijf?

    Welk Shopware-abonnement het beste is voor uw onderneming, hangt af van uw marktpositie en specifieke functionele behoeften. De meeste Shopware 6 gebruikers hebben voldoende aan de Shopware Community Edition. Wanneer zij groeien is Shopware 6 Rise dan een logische keuze. Op basis van een initieel gesprek kunnen we eenvoudig en objectief voor u inschatten welk…

  • Wat is het verschil tussen Odoo 15 en Odoo 16?

    Odoo 16 is grotendeels een verbetering van de 30 belangrijkste Odoo apps. Denk dan bijvoorbeeld aan verbeteringen in het beheer van verkooporders, een herstructurering van de coupon/loyaliteitslogica om meer gebruiksscenario’s te ondersteunen en een verbetering van de functies voor massamailings. Odoo introduceert verder een nieuwe app die de kennis van een organisatie centraliseert (geïnspireerd door…

  • Is Odoo ook geschikt voor grote ondernemingen?

    De kracht van Odoo is grotendeels zijn verscheidenheid. De technologie wordt gebruikt door bedrijven uit diverse sectoren, van verschillende grootte. Ook grote ondernemingen vertrouwen op Odoo.

  • Kan ik met Pickware WMS ook producten zonder streepjescode / EAN verkopen?

    Pickware ondersteunt ook producten die geen streepjescode hebben. De processen kunnen ook zonder handmatig zonder te scannen worden bevestigd. Dit is ook nuttig wanneer de streepjescode slecht is te lezen. Indien gewenst kunnen bij de opslag van nieuwe goederen productspecifieke streepjescodes via Pickware worden gegenereerd en geprint. Dit is ook mogelijk voor alle baklocaties.