Archives: FAQs

  • Wat is het verschil tussen Open Graph en Schema.org markup?

    Open Graph is een HTML-opmaak die door veel social media wordt gebruikt om de daar gedeelde inhoud beter weer te geven. Open Graph geeft echter geen gedetailleerde informatie over uw pagina aan zoekmachines. Schema is een HTML-opmaak die wordt gebruikt door de bekendste zoekmachines, inclusief Google en Bing. Het helpt zoekmachines de inhoud van uw…

  • Waarom zou ik tijd en moeite steken in Open Graph metatags?

    Het Open Graph Protocol zorgt voor een betere gebruikerservaring wanneer de content van uw website wordt gedeeld via social media. Hierdoor verbetert u de zichtbaarheid van uw content en maakt u het aantrekkelijker om door te klikken naar uw site, onder meer omdat de gedeelde content visueler is. Daarnaast helpt Open Graph de social media…

  • Wat zijn de Open Graph specificaties van Twitter?

    Twitter heeft zijn eigen versie van Open Graph met de naam Twitter Cards. Ze werken vergelijkbaar aan Open Graph en wanneer er geen Twitter Card is gespecificeerd, dan valt Twitter terug op Open Graph. Bij tweets met een link naar uw website met Twitter Card specificatie, wordt een card toegevoegd onder de tweet. Er zijn…

  • Ik gebruik de Open Graph og:image tag, maar mijn afbeelding wordt niet goed getoond op Facebook. Wat kan ik doen?

    Alhoewel het toevoegen van een afbeelding als og:image meestal voldoende is, kan het toch soms zijn dat de afbeelding niet correct wordt weergegeven. Gebruik dan ook de juiste tags om het formaat van de afbeelding aan Facebook door te geven: og:image:width – voor de breedte van de afbeelding, in pixels og:image:height – voor de hoogte…

  • Welke waarde heeft verouderde content voor SEO?

    Verouderde content ontstaat over de jaren heen, afhankelijk van het onderwerp, hete ene sneller dan de ander. Verouderde content heeft waarde wanneer het (nog) bezoekers aantrekt via de zoekmachines. Anderzijds kan verouderde content ook concurreren met nieuwe content over hetzelfde onderwerp, op uw site. Immers: per website toont Google hooguit 2 of 3 resultaten in…

  • Hoe kan ik de juiste implementatie van de Open Graph metatags op mijn website testen?

    U kan de juiste implementatie van de Open Graph metatags testen met behulp van de Facebook Developer tool waar u een Sharing Debugger vindt. U krijgt bij het indienen van een internetadres direct een vertoning hoe deze er op Facebook uit zou komen te zien. Ook Twitter en Pinterest hebben debuggers.

  • Wat zijn de meest belangrijke Open Graph metatags?

    De belangrijkste Open Graph metatags zijn: og:title – de titel van de pagina og:type – het type pagina, bijvoorbeeld: website, article, product, blog .. og:image – het internetadres (URL) van de afbeelding die als voorvertoning gebruikt moet worden og:url – het internetadres (URL) van de bestemmingspagina og:description – een omschrijving van de pagina in één…

  • Wat is Open Graph?

    Open Graph is een systeem dat oorspronkelijk werd bedacht door Facebook met als doel een betere integratie van websites met Facebook. Facebook zag een toename van het aantal links dat werd geplakt in de berichten en door middel van zogenaamde Rich Graphs gaven zij website eigenaren een zekere ‘controle’ van hoe de website eruit komt…

  • Hoe ziet een orderbeheerproces er uit?

    Het orderbeheerproces kan verdeeld worden over verschillende fasen. De eerste fase van elk orderbeheerproces begint wanneer een klant een bestelling plaatst bij uw bedrijf en u de betaling daarvan int. De details van de bestelling worden vervolgens doorgestuurd naar uw magazijn voor verzending. Fase 2 betreft het verzenden van de bestelling. Wanneer producten vanuit uw…

  • Wat is omnichannel order management?

    Omnichannel order management verwijst naar het proces van het beheren van voorraad alle processen gerelateerd aan de orderverwerking ongeacht van welk verkoopkanaal de bestelling geinitieerd is.