Your cart is currently empty!
FAQ Category: Veelgestelde vragen Google Search Console
Wat is de CTR in Google Search Console?
—
by
CTR staat voor Click Through Rate. Dit is het aantal klikken gedeeld door vertoningen, vermenigvuldigd met 100.
Wat is de gemiddelde positie in Google Search Console?
—
by
Dit is de gemiddelde positie van uw pagina(‘s) voor een zoekopdracht of zoekopdrachten.
Wat is een click in Google Search Console?
—
by
Wanneer een gebruiker op een link klikt die hem naar uw site brengt, telt dat als één klik. Als de gebruiker op een link klikt, op de terugknop drukt en vervolgens opnieuw op dezelfde link klikt – nog steeds één klik. Als hij of zij dan op een andere link naar uw site op de…
Wat is een impressie in Google Search Console?
—
by
Elke keer dat een internetadres in een zoekresultaat verschijnt, genereert deze een impressie. De gebruiker hoeft niet naar beneden te scrollen om uw zoekresultaat te zien om de vertoning te tellen.
Wat is een zoekopdracht in Google Search Console?
—
by
Dit is een zoekterm die vertoningen van uw sitepagina op een Google zoekresultatenpagina heeft gegenereerd. U kunt zoekopdrachtgegevens alleen vinden in Search Console, niet in Google Analytics.
Wat zijn de Google Core Web Vitals?
—
by
Core web vitals zijn metrics aan de hand van welke Google de gebruikerservaring meet van uw website. De belangrijkste core web vitals zijn Largest Contentful Paint (LCP, de tijd die nodig is om het grootste element op de pagina te laden), de Cumulative Lay-out Shift (CLS, de mate waarin content op de pagina verschuift tijdens het…
Wat is een rich snippet?
—
by
Snippets zijn kleine specifieke elementen die verschijnen in de zoekresultaten in Google. Google zoekt zelf in de bestaande zoekresultaten relevante informatie die uitgelicht moet worden. Deze wordt dan weergegeven op een speciale manier in de zoekresultaten, afhankelijk van de inhoud van de snippet. U zal ze bovenaan of rechts van de zoekresultaten vinden. Een voorbeeld…