Your cart is currently empty!
FAQ Category: Veelgestelde vragen Pickware
Kan ik met Pickware WMS ook producten zonder streepjescode / EAN verkopen?
—
by
Pickware ondersteunt ook producten die geen streepjescode hebben. De processen kunnen ook zonder handmatig zonder te scannen worden bevestigd. Dit is ook nuttig wanneer de streepjescode slecht is te lezen. Indien gewenst kunnen bij de opslag van nieuwe goederen productspecifieke streepjescodes via Pickware worden gegenereerd en geprint. Dit is ook mogelijk voor alle baklocaties.
Ondersteunt Pickware WMS Click & Collect?
—
by
Met Pickware WMS kan u uw klanten ook Click & Collect aanbieden. Hiervoor moet een verzendmethode ‘Click & Collect’ worden aangemaakt. De goederen worden dan op de normale manier gepickt, maar aan het einde van het proces wordt er geen verzendlabel aangemaakt. Het proces wordt gemarkeerd als voltooid zodra uw klant de bestelling ophaalt en…
Bestaat er een offline modus voor Pickware POS?
—
by
Pickware POS synchroniseert artikel- en klantgegevens realtime met Shopware. Een goed werkende internetverbinding is daarom een voorwaarde voor verkoop met Pickware POS.
Wordt dropshipping ondersteund door Pickware WMS?
—
by
Pickware is primair ontworpen als magazijnbeheersysteem (WMS) voor retailers met een eigen magazijn. Een speciale dropshipping plugin is ontwikkeld voor dropshipment scenario’s. De twee plugins zijn prima te combineren. De combinatie biedt een goede oplossing voor gecombineerde verzending vanuit uw eigen magazijn en directe verzending vanuit de dropshipper.