Your cart is currently empty!
FAQ Category: Veelgestelde vragen Google Datastudio
Wat is het verschil tussen micro- en macroconversies?
—
by
Onder microconversies worden kleine conversies verstaan die de interesse van uw gebruiker in uw product of dienst aanduiden. Voorbeelden van microconversies zijn de inschrijving op een nieuwsbrief of het downloaden van een white paper. Macroconversies betreffen uw conversies die rechtstreeks matchen met uw bedrijfsdoelstellingen. Voorbeelden van macroconversies zijn een bestelling, offerteaanvraag of contactopname.
Wat zijn alternatieven voor Google Datastudio?
—
by
Google Datastudio is een business intelligence systeem. Bekende alternatieven voor Google Datastudio zijn Microsoft’s Power BI en Tableau.
Is het met Google Datastudio mogelijk om niet-Google bronnen te koppelen?
—
by
Het is met Google Datastudio goed mogelijk om niet-Google bronnen toe te voegen aan een rapport. Bijvoorbeeld de data van Facebook of Instagram. Om niet-Google bronnen te koppelen is vaak wel een (betaalde) connector nodig. De kost van zo’n connector kan varieren van enkele tientjes tot wel 1.000 euro per maand.
Is een Google Datastudio rapport aanpasbaar aan mijn huisstijl?
—
by
Het is binnen Google Data Studio mogelijk om vrijwel alle grafieken, tabellen en elementen aan te passen in de kleuren van uw huisstijl.